لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 200
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 132131
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

22:15 , دو شنبه 19 اسفند 1392 , ترانه

ارزو دارم فقط یک بار سرت راروی سینه ام بگذاری..

تا تپش نا منظم قلبم را احساس کنی..

اما من از این ترس دارم....

که قلبم به احترامت بایستد..



نظرات شما عزیزان:

Fateme
ساعت17:59---22 اسفند 1392
باتبادل لينك موافقي نيلوفرجون؟

احـــسان
ساعت21:24---21 اسفند 1392
به کمال عجز گفتم ، که به لب رسید جانم .... به غرور و ناز گفتی: تو مگر هنوز هستی ؟!

Fateme
ساعت17:03---21 اسفند 1392
واي عجب جمله اي گفتي ولي خيلي قشنگ بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: